Thursday, July 3, 2008

Berita Gembira untuk Ibu-bapa

Tahniah! Kerana anda adalah ibubapa yang prihatin dengan setiap proses pembesaran, perkembangan dan pendidikan anak-anak anda. Setiap manusia tuhan telah anugerah kelebihan dan kekurangan. Justeru itu tahap pemikiran anak-anak tidak sama dikalangan rakan sebaya mereka.


Cabaran kehidupan masa kini telah banyak mendorong golongan remaja berfikiran dan bertindak negatif.Selain daripada kaedah pembelajaran yang sistematik, ubat-ubatan juga sangat diperlukan bagi menjaga fikiran anak-anak secara positif.


Era zaman ICT kini ibu dan bapa perlu bertindak segera, memikirkan sesuatu demi kepentingan anak-anak cemerlang dalam pembelajaran. Kasihanilah anak anda. Jangan biarkan anak anda dibelenggu dengan masalah-masalah seperti:- Malas tidak minat belajar / suka bermain-main sahaja Gugup tidak yakin pada diri sendiri / hilang semangat belajar. Lemah Daya Ingatan susah menerima pelajaran / mudah lupa. Suka berkhayal tiada tumpuan sewaktu guru mengajar / suka membuang masa.

ANTARA JALAN PENYELESAIANNYA


Dr (H) Mahyuddin Bin Hamid berpengalaman hampir 10 tahun berjaya menghasilkan produk C-Pintrass yagn terbukti keberkesanannya. C-PINTRASS mengandungi garam mineral seni Biochemic serta mempunyai rasa yang manis dengan proses inorganic di dalam minda mampu memberi perubahan kepada anak-anak anda untuk membantu meningkatkan kecergasan mental dan fizikal serta melegakan keletihan saraf, lemah daya tumpu (concentration), daya ingatan (memory), tegang fikiran (stress), gugup (anxiety), gementar (nervous), dan menambah tenaga.


Selamat Mencuba!


Hargai Kepentingan Ilmu Demi Masa Depan Anak Anda

Untuk Maklumat Lanjut Hubungi

Cikgu Zulfadhli 0133997433

Hj Ateman Yunus 0137387597

No comments: