Thursday, July 3, 2008

Testimonial

En. Abdul Saumat (Negeri Sembilan)
Setelah menggunakan C-PINTRASS selama 3 bulan, anak saya NurAlia Maisarah umur 4 tahun lebih telah pandai mengeja sukukata dan setelah berumur 5 tahun telah pandai mengeja dan menulis buku-buku tadika. Alhamdulillah kini anak saya cergas dan pintar. Dia sering mendapat hadiah didalam kelas kerana pencapaian pelajaran yang baik. Anak saya masih mengamalkan C-PINTRASS hingga kini.

Pn Anum
Saya mempunyai dua orang anak, Anis Suraya 5 tahun dan Najwa Balqis 6 tahun, anak saya telah mengamalkan C-PINTRASS selama 3 bulan dan keberkesanannya memang bagus sekali. Dari apa yang saya lihat perubahan anak saya ialah dia mendengar arahan saya apabila saya mengajar ABC dan mahu mengikut kata-kata saya, anak saya juga semakin petah menyebut huruf dengan betul (tidak pelat), dan apa yang lebih mengembirakan saya, anak saya belum lagi masuk ke pra sekolah ataupun tadika sudah pandai membaca, kini anak saya kuat daya menghafal, aktif dan gemar membaca buku-buku cerita.

Pn Perosmah Din (Langkawi)
Anak saya Siti NurAwatif berada di darjah empat sudah puas di ajar mengeja dan membaca oleh abangnya. Pada satu malam saya memberi makan C-PINTRASS 1 biji setelah habis dia terus baca tulisan di TV dan boleh membaca dengan lancer tanpa mengeja buku abangnya (darjah Lima). Ini satu keajaiban daripada tuhan, saya bersyukur dan berterima kasih kepada pengeluar C-PINTRASS anak saya kini terus ceria dan tekun belajar

En. Khairuddin
Anak saya Ahmad Nazirul menigkat pencapaiannya dalam pelajaran setelah mengamalkan C-PINTRASS selama 5 bulan. Walaupun duduk di kelas terakhir, pelajaranya menigkat 10% setiap bulan hingga ke UPSR mendapat 3A 2B serta mendapat Anugerah Cemerlang iaitu Anugerah Tunas Harapan dan Anugerah Pencapaian Mendadak tahun 2004. Mindanya kini lebih berkembang dan kreatif serta pintar. Kini anak saya di MRSM dan masih mengamalkan C-PINTRASS

En. Hamzah (Putrajaya)
Anak saya Mohd Taqwa mengamalkan C-PINTRASS selama 6 bulan dan pelajarannya meningkat dari semasa ke semasa didalam kelas dan PMR mendapat 5A 3B.Alhamdulillah dia semakin ceria dan cergas

Asiah (UiTM)
Saya telah mengamalkan C-PINTRASS lebih daripada 1 semester, daya ingatan dan hafalan saya menjadi lebih bagus. Keyakinan untuk berjaya semakin menigkat. Pada semester 4 & 5 dalam kursus peringkat diploma saya telah mendapat Anugerah Dekan 2 kali dengan pointer 3.93 dan 3.54. Manakala kursus pada peringkat ijazah sekali lagi saya berjaya mendapat Anugerah Dekan. Alhamdullilah, C-PINTRASS banyak membantu dari segi meningkatkan keupayaan minda dan kejayaan saya. Saya mengamalkan C-PINTRASS untuk menguat dan mengekalkan keyakinan dan daya tumpu. Terima kasih C-PINTRASS

Aleya (PJ)
Saya selalu tertekan (Stress) bila berhadapan dengan fail yang banyak dan kerja di pejabat. Fikiran saya kini tenang setelan makan CPINTRASS sayadapat berhadapan dengan kerja yang banyak, dan baik serta tenang.

Pn Zuraidah
Saya salah seorang pengamal pil vitamin C- PINTRASS, dah 3 bulan saya mengamalnya Alhamdulillah keberkesanan pada diri saya begitu berbeza sungguh. Saya merasakan masalah hal-hal keluarga, kerenah anak-anak saya, dapat saya hadapi dengan tenang, hilang rasa stress, tak mudah lupa, malah bertenaga apabila berhadapan dengan kerja rumah yang banyak. Terima Kasih C- PINTRASS kerana memberi saya perubahan yang terbaik.

Pn. Idah
Nama anak saya Norfarhan Asikin yang baru saja habis menjalani ujian UPSR, sebelum peperiksaan UPSR menjelang tiba saya telah memberi anak saya mengamalkan produk C-Pintrass ini hamper 8 bulan, Alhamdulillah keberkatan Allah S.W.T ubat C-Pintrass telah memberi keupayaan minda anak�saya semakin bagus, dahulu ujian percubaan anak saya kurang memuaskan, dengan ada produk C- Pintrass anak saya mendapat 5A . dan anak saya juga johan dalam kejohanan Pertandingan Peringkat Kebangsaan Al Quran, hingga kini anak saya masih lagi mengamalkan C- Pintrass.

Kreativiti meningkat
Anak saya berusia 1 tahun 8 bulan, mengamalkan C-Pintrass selama 8 bulan. Kini anak saya sudah boleh bertutur dengan jelas, aktif seperti kanak-kanak 4-5 tahun, daya kreativitinya meningkat mampu menjawab setiap soalan dengan tepat. Setiap kali bangun pagi dia terus meminta buku untuk di baca bahkan hendak tidur pun buku dibawa bersama. Terima kasih kepada C-Pintrass. -Mashitah
Lebih ramai dapat 5A
Anak murid sekolah saya menduduki peperiksaan UPSR 2003 mendapat 5A seramai 2 orang tetapi setelah mengamalkan C-PINTRASS selama 3 bulan berturut-turut sebelum peperiksaan UPSR 2004, pelajar yang mendapat 5A meningkat kepada 4 orang dan kesannya amat bagus kepada pelajar-pelajar. Alhamdulillah.
- Guru Besar, Ust Syarif
Perasaan cemas selalu datang bila menghadapi peperiksaan yang menjadi penentu kepada kejayaan dan peningkatan kerjaya saya. Setelah mengamalkan C-Pintrass selama 6 bulan sebelum menghadapi peperiksaan. Saya dapat menjawab setiap soalan dengan penuh keyakinan dan ketenangan. Daya ingatan saya cukup baik, perasaan gemuruh pun tiada. C-Pintrass adalah produk yang baik dan sesuai untuk saya.
-Hisham,Putrajaya

No comments: